طراحی و تدوین الگوی تقویت روحیه و فرهنگ کارآفرینی در دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه

موسی جاودان

دوره 28، شماره 1 ، تیر 1400، ، صفحه 197-214

https://doi.org/10.22055/psy.2021.31025.2409

چکیده
  هدف این پژوهش طراحی و تدوین الگوی تقویت روحیه و فرهنگ کارآفرینی در دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه بود. به این منظور تعداد 424 نفر (223 پسر و 201 دختر) از دانش آموزان دوره اول و دوم که در سال تحصیلی 97-1396 در یکی از مدارس متوسطه شهر بندرعباس مشغول به تحصیل بودند، به روش نمونه گیری تصادفی خوشه‌ای انتخاب شدند. روش پژوهش حاضر، همبستگی و از نوع ...  بیشتر